Alıştırmanın lideri, görüntüyü önermeden önce (yani, katılımcıları düzenler) veya konuyu (öğrenciler görüntüleri kendileri oluşturur), katılımcılarla birlikte, tonu ve tasarımın hazırlık tasarımını oluşturmak için kelimeler kullanabilirler. Sınıfları tasarıma dönüştürmek için yaratıcılıklarını kullanır.

Amaç:

- Soru sorma alıştırması

- Ortamları tanımlarken pratik yapın

- Duyusal algıya bağlı kelime hazinesi

Geçiş

Lider için olasılıklar (öğretmen ya da öğrenci olsun) neredeyse bitmek bilmez; Aşağıda gösterilen örnek bir anlatıdır:

“Bu hikaye Latin Amerika'da bir yerlerde oldu, hatırladığım şeyden…… (burada diğer katılımcılar bilgiyi sağlamak için liderleri kullanarak liderleri bilgilendiriyorlar).

Şehir ……. .

O gün, ev… ..

Evin önündeki veranda …… .. idi.

Bu özel günde, hava …… .. idi.

Kişi ……….

Orada bulunanlar …… .. duyabilirdi.

Uzakta….. .

Eve yakın….. .

Kapının diğer tarafında …… ...

Sokakta sürmek bir ……. Birisi bir cevap önerirse, örn. Dondurma satıcısı, daha sonra lider daha fazla anlatım için kullanabilir, örneğin. Caddede araba süren bir dondurma satıcısı vardı, o günlerde çok sayıda kepçe sattı ………. Katherine, dondurma aldın ……. . Kaç tane kaşık var? ...... ..

O gün, sanırım yaz mevsiminde ………? Hayır, öyleydi ………. .   

Ben verandada duruyordum.

Ve sonra gördüm…. (açıklanan görüntü belirir).

* Yukarıda tarif edilen fikir, ağırlıklı olarak polisemilik ve evrenselliğe ağırlık veren Forum Tiyatrosunun repertuarına ait değildir; Budapeşte'den KAVA TİYATROSU, https://kavaszinhaz.hu/newspectator/, didaktik öncelikleriyle (yabancı dil öğrenimi) istisnai fayda ve ilgisinden dolayı ödünç aldım.

  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square